خدمات پس از فروش

خدمات و پشتیبانی شرکت تپکو به دو بخش تقسیم میشود اولی گارانتی محصولات دومی خدمات پس از فروش ، در ادامه می توانید
از این خدمات استفاده کنید .

الف - وارانتی )

  • سیستم وارانتی این شرکت یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین سیستمهای وارانتی ایران و حتی دنیا میباشد . شرایط عمومی وارانتی شرکت به شرح زیر میباشد .
  • کلیه محصولات تولیدی این شرکت یکسال وارانتی بدون قید و شرط دارند .
  • حتی لوازم و قطعات جانبی دستگاهها ( که تولید این شرکت نمیباشند) نیز که توسط وارد کنندگاه و تولید کنندگان اصلی ، ضمانت نمیشوند توسط شرکت، جزو وارانتی قرار میگیرند .
  • برای انجام وارانتی هیچ گونه شرطی در نظر گرفته نمیشود ( مانند نوسان برق – استفاده مدام – استفاده نادرست و غیر اصولی – و . . . ) . تنها شرط معتبر بودن وارانتی ، سالم بودن ظاهری ( نشکستن ، مدت طولانی جلو نور خورشید یا در حرارت بالا نبودن ، غوطه ور نشدن در آب و حوادث مشابه . . ) میباشد .
  • پروسه وارانتی فقط با یک تلفن مشتری شروع میشود .
  • با این دیدگاه که مشتری برای تعمیر دستگاه در ایام وارانتی ، نباید متحمل هیچ هزینه ای شود ، هزینه دریافت و ارسال کالا نیز توسط شرکت پرداخت میگردد .
  • تعمیرو عودت دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن ( اکثرا یک روزه ) صورت میگیرد .
  • در دوران وارانتی عملکرد صحیح دستگاه ضمانت میشود .

ب - خدمات پس از فروش )

    • جهت ارتباط دائم و دو طرفه بین شرکت و مشتریانش .
    • اطلاع مشتریان از سوابق خرید خود ، لیست دستگاهها و دوران گارانتی هرکدام از دستگاهها .
      • در این ایام ، به روز رسانی، تعمیر و کالیبره و تامین لوازم یدکی به عهده شرکت خواهد بود .
      • در صورت خروج دستگاه از پوشش وارانتی ، هزینه لوازم و دستمزد تعمیرطبق تعرفه شرکت اخذ میگردد .
      • در ایام غیر وارانتی ، هزینه دریافت و ارسال به عهده مشتری است .اطلاع و پیگیری مستقیم مشتری از روند انجام تعمیرات و ارسال و دریافت دستگاه .این شرکت محصولات تولیدی خود را به مدت 5 سال پشتیبانی میکند .
      • نحوه استفاده از سامانه خدمات پس از فروش شرکت تابان پرتو کوش
      • این سامانه با اهداف زیر راه اندازی شده است .مراحل ورود و  استفاده از سامانه خدمات پس از فروش به ترتیب زیر است .
    1. در کارت گارانتی هر دستگاه ، نام کاربری و رمز ورود مشتری به سامانه خدمات پس از فروش ، قید شده است .
    2. ورود مشتری به سامانه ، از طریق سایت شرکت انجام میشود . آدرس سایت tepko.ir میباشد .
    3. از سایت وارد بخش خدمات پس از فروش بشوید .
    4. در باکسهای ورود به سامانه ، نام کاربری و رمز ورود را وارد کنید . با این کار وارد پنل کاربری اختصاصی خود میشوید .
    5. اسامی دستگاههایی که تا کنون خریداری کرده اید و تاریخ شروع و پایان گارانتی هرکدام را خواهید دید .
    6. در صورتیکه دستگاهی جهت تعمیر دارید پیامهایی متناسب با مراحل دریافت تعمیر و ارسال دریافت خواهید کرد .
    7. سوابق تعمیراتی تمام دستگاههایتان را میتوانید ببینید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *