تماس با شرکت تپکو

کسب و کار سایت به صورت B2B است وفروش به  مراکز درمانی ،تجهیزات پزشکی و … انجام می شود

تعریف مشتری

مشتری کسی هست که دستگاه را از شرکت و نمایندگان فروش شرکت خریداری کرده و مشخصات کاملشان در سوابق شرکت ثبت شده باشد . افرادی که دستگاههای کار کرده را از مشتریان و یا فروشندگان غیر رسمی خرید بکنند ، جزو مشتریان شرکت محسوب نمیشوند . مگر اینکه با شرکت هماهنگی صورت بگیرد و شرکت بعد از تست و کالیبره کردن دستگاه ، شخص جدید را به عنوان خریدار آن دستگاه ثبت نماید . گارانتی و خدمات پس از فروش فقط در اختیار مشتریان شرکت قرار خواهد گرفت .

نحوه فروش

خریدار پس از تماس با واحد فروش شرکت و اخذ اطلاعات مورد نیاز و انتخاب دستگاه ، (یا از طریق مراجعه به سایت ) هزینه فاکتور خود را به حساب شرکت واریز مینماید . کالا حداکثر تا پنج روز پس از سفارش ، به ادرس اعلام شده از طرف خریدار ارسال میگردد . هزینه ارسال کالا به عهده خریدار میباشد .

شرایط ارسال کالا

شرکت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

در ارسال توسط شرکتهای معتبر حمل کالا ( شرکت پست جمهوری اسلامی – شرکت تیپاکس – شرکت چاپار ) صورت میگیرد . در مورد ارسال توسط باربری ها و سایر روشها فقط با هماهنگی و نظر خریدار اقدام خواهد شد ). حمل و تحویل سالم ظاهر و کیف دستگاه به عهده شرکت حمل کالا خواهد بود .

تحویل کالا توسط خریدار از شرکت حمل ، به منزله تحویل سالم آن بوده و ادعاهای بعدی ، توسط شرکت حمل پذیرفته نمیشود . آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در همان روز پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش شرکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور ، جهت براورد میزان خسارت و هزینه تعمیر یا تعویض به خدمات پس از فروش شرکت ارسال شود.

کانال ارتباطی ما با خریدار

شماره تلفن ، ادرس ایمیل و آدرپستی که خریدار در زمان خرید دستگاه به شرکت اعلام میکند ، تا زمانی که توسط خریدار تغییر داده نشود ، کانالهای ارتباطی ما با خریدار خواهد بود و پی گیری های خدمات پس از فروش و نظر سنجی ها و فراخوانی ها از طریق از طریق انها صورت خواهد گرفت . در صورت تغییر آدرس یااطلاعات تماس شرکت ، از طریق سایت و سایر کانالهای فضای مجازی مانند اینستاگرام و یا ارسال پیامک ، به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد .

سیاست های حریم خصوصی

 شرکت تابان پرتو کوش ( تپکو) به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از شرکت خرید میکنند و یا ازخدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. شرکت  متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شرکت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات شرکت، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت ، جزئی از اموال شرکت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار شرکت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دیجی‌کالا محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، طرحهای ویژه ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق شرکت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شرکت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت دیجی‌کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای شرکت محفوظ است.

شرایط ارسال پرسش و پاسخ

بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد. برای آگاهی از قیمت از واحد فروش استعلام کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید. از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید. پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید. از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با واحد های مربوطه تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید. برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس

 tepkoyk@gmail.comایمیل ارسال کنید.

محتوا سایت

شرکت‌ تمامی اطلاعات مرتبط با مشتریان ، طرحها و مشخصات فنی دستگاهها را با نهایت دقت وبصورت خلاصه در سایت ارائه میدهدو مسئولیت درستی آنها را میپذیرد . در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر همواره میتوانید با بخش فروش یا خدمات پس از فروش شرکت تماس بگیرید .

تمام سعی و تلاش همکاران ما بر این است که برای پاسخ به پرسشهای مختلف شما و ارائه مقالات مفید برای خانواده ها ، از منابع مطمئن و یا تجربیات اثبات شده و کاربردی استفاده شود . با این وصف محتوی پاسخها و مقالات ، مستندات قانونی محسوب نمیشوند و مشتریان برای اجرای آنها باید شخصا بررسی نموده و در صورت تایید ، به آنها عمل نمایند .

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در تابان پرتو کوش (تپکو) مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است . قیمت اعلام شده برای مصرف کننده بوده و در سراسر کشور یکسان است . با نهایت احترام  به کاربران ،شرکت نمی‌تواند موجودی نهایی کالاها و زمان قطعی ارسال را قبل از سفارش گذاری اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار ، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، شرکت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود .  هزینه‏ بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که توسط خریدار اعلام می‌‏شود، روی هزینه حمل محاسبه میشود.

طرح های تشویقی

شرکت در طول سال و بنا به شرایط و مناسبتهای مختلف ، ممکن است طرحهای تشویقی خاصی را اعلام کند . این طرحها معمولا به نحو مناسب و ممکن ، به صورت عمومی اطلاع رسانی میشود . این طرحها فقط با شرایط اعلام شده و در زمان تعیین شده اجرا میشود و قابل تعمیم به سایر دستگاهها و یا بعد از پایان دوره اجرای طرح نمیباشد . همچنان این طرحها عطف به ماسبق نمیگردد و دستگاههایی که مراحل خرید و سفارش گذاری آنها ، قبل از شروع طرح اسارت خورده است ، شامل طرح نمیباشد

نمایندگی

**شرکتهای معتبر و مجاز ثبت شده در سایت وزارت بهداشت ، میتوانند در خواست نمایندگی نمایند . بدیهی است اعطای نمایندگی در چهار چوب ضوابط شرکت و بر اساس قرارد منعقده اجرا خواهد شد .

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غیر قابل پیش بینی و غیر قابل پیش گیری ، میتوان تحت شرایط خاص ، براساس توافق فی مابین اقدام کرد . این شرایط مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا و تفسیر می‌شود. در صورت بروز هرگونه اختلاف، ادعا، مغایرت یا مناقشه که مربوط به کالا یا خدمات ارائه شده توسط شرکت باشد یا موجودیت، اعتبار، تفسیر، اجرا، نقض یا خاتمه یا هرگونه اختلاف در رابطه با هرگونه تعهدات غیر قراردادی نشات گرفته از آنها، مراجع صالح ، دارای صلاحیت رسیدگی به آن هستند. در صورت ایجاد موارد اختلاف و عدم امکان حل اختلاف از طریق مذاکره ، یا مراجع صالح ، موضوع از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد شد.

[woodmart_info_box icon_style=”with-bg” image=”4588″ style=”border” alignment=”center” woodmart_css_id=”5f16c734358fe” title=”ایمیل شرکت” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” icon_bg_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJiYWNrZ3JvdW5kLWNvbG9yIjpbIiAuaW5mby1ib3gtaWNvbiJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI1ZjE2YzczNDM1OGZlIiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2ZmZmZmZiJ9fQ==”]tepkoyk@gmail.com برای اطلاع از ایمیل همکاران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید[/woodmart_info_box][woodmart_info_box icon_style=”with-bg” image=”4587″ style=”border” alignment=”center” woodmart_css_id=”600c1bd154ff9″ title=”شماره تماس” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” icon_bg_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJiYWNrZ3JvdW5kLWNvbG9yIjpbIiAuaW5mby1ib3gtaWNvbiJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MDBjMWJkMTU0ZmY5IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2ZmZmZmZiJ9fQ==” woodmart_empty_space=””]02165268790 برای اطلاع از شماره های داخلی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید[/woodmart_info_box][woodmart_info_box icon_style=”with-bg” image=”4589″ style=”border” alignment=”center” woodmart_css_id=”5f16cf058c346″ title=”آدرس شرکت” svg_animation=”no” info_box_inline=”no” icon_bg_color=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfY29sb3JwaWNrZXIiLCJjc3NfYXJncyI6eyJiYWNrZ3JvdW5kLWNvbG9yIjpbIiAuaW5mby1ib3gtaWNvbiJdfSwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI1ZjE2Y2YwNThjMzQ2IiwiZGF0YSI6eyJkZXNrdG9wIjoiI2ZmZmZmZiJ9fQ==”]شرکت تابان پرتو کوش (تپکو) تهران – شهریار- میدان معلم – خیابان معلم – روبروی آتش نشانی – پلاک21[/woodmart_info_box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *